~ Welcome To My Sweet Heaven

Mrs Kim @ FarraJunsu

 
♥ Anyeong.. Mrs Kim Junsu a.k.a FarraJunsu a.k.a TaeJunSuLover (Taegoon + Kim Jun + Junsu) here.
♥ And ya! you dropping at Xira Heaven's blog.
♥ I am so in love with KIM JUNSU, nothing can be replace him in my heart.
Mrs Kim's [shy girl ~love shopping, serfing internet, sleeping and LOVE MONEY].
♥ Crazy about K-pop, J-pop, T-pop, C-pop & E-pop.
♥ Love making friends, cos friends are forever.
♥ Always believing in ALLAH.
♥ Mrs Kim's love Facebook ^^v
♥ So if you wanna know more about me, don hesitate to leave me a massage or comment ya! I will reply as soon as possible i can.  

Wednesday, July 15, 2009

Shining Inheritance or Brilliant Legacy



My new pee-beoh..SBS drama tajuk seperti yang tertera diatas .. I tak tahu macam mana nak story but this drama memang best ok let me story sikit-sikit je la x banyak..cerita dia about wait 1st I perkenalkan actor and actress dia Shining Inheritance starring Lee Seung Gi, Han Hyo Joo, Bae Soo Bin, Moon Chae Won lain-lain ade lagi cuma ini 1st role la..ok I start the story..

Drama ni tentang Eun Sung (Han Hyo Joo) seorang yang kind-hearted girl dia anak orang kaya yang memang so lovely dia sayang sangat dengan father dia, and she live with her step mom ni ala-ala cinderalla la..cuma lainnya dia ada seorang adek yang sakit autism kalau x silap..dalam kegembiraan tiba-tiba perkara buruk berlaku her father die and paling sedih lagi her step-mom, Baek Sung Hee (Kim Mi Sook) took away all her properities upon the death of her father memang sad dah la susah her brother pulak suddenly disappears without a trace *ni step mom dia punye kerja* never mind hidup x selalu indahkan tapi dia lucky cos she meet halmoni hero Sun Woo Hwan (Lee Seung Gi) seorang pengarah food company so disini lah semuanya bermula.. actually dah penat nak menaip ni..kalo nak tahu lebih lanjut tontonlah drama OK!!



So overall bagi I semua best cume part yang nak dekat ending ni dia slow motion sikit..but still drama ni tetap the best.. Siapa yang minat or maniac about korean drama like me u should watch this drama..memang x nyesal..now I tengah tunggu episode 25-28 cant wait to watch it.. ^^



cute couple..



both x de la evil sangat cume keadaan yang buat diorng jadi bad person..

0 Comments:

Post a Comment



Love Forever

Daisypath Anniversary tickers